20 março 2012

#Playlist: Melhores músicas da Adele

Tumblr_m16bb3dsk81r9dgbpo1_500_large


Ain, que chata eu que sumi, né? Só a Mari pra me salvar e postar a coluna dela s2Gente, temos uma nova parceira, o Mundo da Isa. ;)
Meeeninas, eu amo a Adele de paixão, desde a primeira vez que ouvi Rolling in the Deep já virei fã. ;)
A Playlist de hoje é uma seleção das minhas músicas preferidas da Adele.
Boa noitee, beijos :)


Me fala nos comentários se gostam dessas músicas, e me digam quais gostam também. Eu to pirando, quase 100 seguidores :D





Playlist-2 by vickie14 on Grooveshark

5 comentários:

  1. Eu adoro a Adele e as músicas dela são lindas..., ADOREI a postagem!!!

    Bjuus ;*
    http://mundo-da-isabella.blogspot.com.br/

    ResponderExcluir
  2. OII FLOR EU AMUU ADELE TAMBEM ELA ÉH MINHA DIVA, EU GOSTARIA DE FAZER PARCERIA COM SEU BLOG SE VC PODER SEGUE O MEU BLOG
    http://cliquergirls.blogspot.com
    EU PASSEI UM SELINHO PARA VC!
    BJSS

    ResponderExcluir
  3. ah kkkkkk morri aqui tava botando o cursor de bigode na Adele kkkk , amei o post a Adele é melhor cantora na minha opinião , Adorei !!!!
    http://louca-atitude.blogspot.com

    ResponderExcluir
  4. ÓTIMO GOSTO Adele canta muito,seguindo seu cantinho e ficaria muito agradecida se pudesse me seguir de volta.OBRIGADA BJS

    http://simonebastos2007.blogspot.com.br/

    ResponderExcluir
  5. Hello!
    Want to know your blog?
    Have more contact?
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world!
    If you are open in the field of communication, it is you open new horizons that you know every day!
    There are other countries, people who share the same passions as you.
    I invite you to visit Blogspot Directory
    I am a member of Blogspot Directory
    This blog is not personal! I created it for everyone!
    Us to share the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in countries other people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    On the right side with the books of green! You will find the country with the names of blogs by Country
    The more people and more opportunities it will give, you are some sort Ambassador of this blog is you also have to make known to your contacts
    Have a great day with the hope that you come join us.
    Regards
    Chris

    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    ResponderExcluir